မင္းဆက္ေ၀
တာရာမင္းေ၀၏ခံယူခ်က္ႏွင့္အျမင္မ်ား၇
ေနာက္ထပ္ ဆရာတာရာမင္းေ၀၏ စာအုပ္တစ္
အုပ္ကိုလည္း ထပ္တင္ျပခ်င္ပါသည္။ထိုစာအုပ္မွာ
၂၀၀၅ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီတြင္ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္
လည္ပံုႏွိပ္ခဲ့ရေသာ ၿပိဳင္ျမင္းတို႔၏ခါြသံဆိုေသာ
စာအုပ္ပင္ျဖစ္သည္။ထိုစာအုပ္ကို စာဖတ္သူအေန
ျဖင့္ဖတ္ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ ေမာ္ဒန္၏သေဘာတ
ရားကိုႀကိဳတင္ေလ့လာထားဖို႔ေတာ့လိုသည္။သို႔မွ
သာ ထိုစာအုပ္မွေပးေသာ အႏွစ္သာရကိုထုတ္ယူ
ခံစားႏိူင္ေပလိမ့္မည္။ထိုစာအုပ္ထဲမွ စတင္ႀကိဳက္
မိေသာ ဆရာတာရာမင္းေ၀၏အယူအဆတစ္ခုမွာ
(ယေန႔ေခတ္သည္ အသိပညာေခတ္၊အတတ္
ပညာေခတ္တို႔ကို လြန္ေျမာက္ၿပီးေသာ နည္းပ
ညာေခတ္ျဖစ္သည္။သိပၸံကမာၻမွာ ယေန႔ေခတ္လူ
တို႔၏ အသိညဏ္မွာ ပိုျမင့္မားလာခဲ့သည္။အာရံု
၏အခ်က္အလတ္ (sensory data)ေတြ မ်ားျပား
လာသည္။ထိုေၾကာင့္အႏုပညာတစ္ဦး၏ အႏုပ
ညာအာရံု၀င္စားမူ(Inspiration)သည္လည္း လ်ိဳ
၀ွတ္ဆန္ျပားလာသည္။အခ်ိဳ႕ကဗ်ာ၊အခ်ိဳ႕၀ထၳဴမ်ား
သည္ မ်ဥ္းသေဘာ၊အကြတ္သေဘာတို႔ကိုေက်ာ္
လြန္ကာ ပင့္ကူအိမ္သေဘာကိုပင္ ေဆာင္သည္အ
ခါေဆာင္လာ၏။pg.8)ဟူ၍ျဖစ္သည္။မွန္ပါသည္။
အရာရာသည္ ေျပာင္းလဲေနသလိုပင္ စာေပပံုစံ၊
ကဗ်ာပံုစံမ်ားသည္လည္း ေခတ္ကိုလိုက္၍ေျပာင္း
လဲလိုလာၾကသည္။ေခတ္ႀကီးေျပာင္းေနသလို လူ
တို႔၏ သံုးစြဲေသာပစၥည္းမ်ားမွာလည္း ခြဲထြက္မူပံု
စံမ်ား၊အသစ္အဆန္းမ်ားစာြတို႔ႏွင့္ ဆန္းၾကယ္႐ႈပ္
ေထြးလာသည္။ထိုသို႔ ဆန္းၾကယ္လာသည္ႏွင့္အမွ်
အႏုပညာဖန္တီးမူႏွင္ခံစားမူမ်ားမွာလည္း ဆန္း
ၾကယ္႐ႈပ္ေထြးလာသည္ကို တင္ျပထားျခင္းပင္
ျဖစ္သည္။ထပ္ၿပီး ဆရာတာရာမင္းေ၀က_
(ကြၽန္ေတာ္လို ကလန္ကဆန္ေကာင္မ်ိဳးက
ေတာ့ ဒါထက္မကလည္းေတြးျဖစ္ပါတယ္။ဥပမာ
၆ ဆိုတဲ့ဂဏန္းတစ္လံုးကို ေတြ႔မိတယ္ဆိုပါေတာ့
ကြၽန္ေတာ္က အဲဒီ ၆ ရဲ႕ေနာက္ကြယ္က အရာ
ေတြကိုပါ သိခ်င္နားလည္ခ်င္တယ္။ဒီ ၆ ဟာ
၁၊၂၊၃ ဆိုတဲ့ ဂဏန္းေလးေတြကေန အား
ေကာင္းဖြံ႔ၿဖိဳးၿပီးျဖစ္လာတဲ့ ၆လား၊ဒါမွမဟုတ္ ၈၊
၉၊၁၀ ဆိုတဲ့ဂဏန္းႀကီးေတြက ယုတ္ေလ်ာ့က်
ဆင္းလာတဲ့ ၆လား၊ ဒါမွမဟုတ္ သူဘာသာအစ
ကတည္းက ၆ သန္႔သန္႔ပဲျဖစ္လာတဲ့ ၆လား။အဲ
ဒါမ်ိဳးေပါ့။pg.20)ဟုေရးျပထားသည္။ ယင္းမွာ
ဆရာတာရာမင္းေ၀က သူ၏စနစ္တက်ေတြး
ေတာပံုကို ခ်ျပျခင္းျဖစ္သည္။ေအာင္ျမင္သူအမ်ား
စုသည္ ယခုကဲ့သို႔ပင္ အရာရာကိုစနစ္တက် ေတြးေခၚတတ္ၾကသူမ်ားပင္ျဖစ္သည္။(ဆက္ရန္)
တာရာမင္းေ၀၏ခံယူခ်က္ႏွင့္အျမင္မ်ား၇
ေနာက္ထပ္ ဆရာတာရာမင္းေ၀၏ စာအုပ္တစ္
အုပ္ကိုလည္း ထပ္တင္ျပခ်င္ပါသည္။ထိုစာအုပ္မွာ
၂၀၀၅ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီတြင္ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္
လည္ပံုႏွိပ္ခဲ့ရေသာ ၿပိဳင္ျမင္းတို႔၏ခါြသံဆိုေသာ
စာအုပ္ပင္ျဖစ္သည္။ထိုစာအုပ္ကို စာဖတ္သူအေန
ျဖင့္ဖတ္ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ ေမာ္ဒန္၏သေဘာတ
ရားကိုႀကိဳတင္ေလ့လာထားဖို႔ေတာ့လိုသည္။သို႔မွ
သာ ထိုစာအုပ္မွေပးေသာ အႏွစ္သာရကိုထုတ္ယူ
ခံစားႏိူင္ေပလိမ့္မည္။ထိုစာအုပ္ထဲမွ စတင္ႀကိဳက္
မိေသာ ဆရာတာရာမင္းေ၀၏အယူအဆတစ္ခုမွာ
(ယေန႔ေခတ္သည္ အသိပညာေခတ္၊အတတ္
ပညာေခတ္တို႔ကို လြန္ေျမာက္ၿပီးေသာ နည္းပ
ညာေခတ္ျဖစ္သည္။သိပၸံကမာၻမွာ ယေန႔ေခတ္လူ
တို႔၏ အသိညဏ္မွာ ပိုျမင့္မားလာခဲ့သည္။အာရံု
၏အခ်က္အလတ္ (sensory data)ေတြ မ်ားျပား
လာသည္။ထိုေၾကာင့္အႏုပညာတစ္ဦး၏ အႏုပ
ညာအာရံု၀င္စားမူ(Inspiration)သည္လည္း လ်ိဳ
၀ွတ္ဆန္ျပားလာသည္။အခ်ိဳ႕ကဗ်ာ၊အခ်ိဳ႕၀ထၳဴမ်ား
သည္ မ်ဥ္းသေဘာ၊အကြတ္သေဘာတို႔ကိုေက်ာ္
လြန္ကာ ပင့္ကူအိမ္သေဘာကိုပင္ ေဆာင္သည္အ
ခါေဆာင္လာ၏။pg.8)ဟူ၍ျဖစ္သည္။မွန္ပါသည္။
အရာရာသည္ ေျပာင္းလဲေနသလိုပင္ စာေပပံုစံ၊
ကဗ်ာပံုစံမ်ားသည္လည္း ေခတ္ကိုလိုက္၍ေျပာင္း
လဲလိုလာၾကသည္။ေခတ္ႀကီးေျပာင္းေနသလို လူ
တို႔၏ သံုးစြဲေသာပစၥည္းမ်ားမွာလည္း ခြဲထြက္မူပံု
စံမ်ား၊အသစ္အဆန္းမ်ားစာြတို႔ႏွင့္ ဆန္းၾကယ္႐ႈပ္
ေထြးလာသည္။ထိုသို႔ ဆန္းၾကယ္လာသည္ႏွင့္အမွ်
အႏုပညာဖန္တီးမူႏွင္ခံစားမူမ်ားမွာလည္း ဆန္း
ၾကယ္႐ႈပ္ေထြးလာသည္ကို တင္ျပထားျခင္းပင္
ျဖစ္သည္။ထပ္ၿပီး ဆရာတာရာမင္းေ၀က_
(ကြၽန္ေတာ္လို ကလန္ကဆန္ေကာင္မ်ိဳးက
ေတာ့ ဒါထက္မကလည္းေတြးျဖစ္ပါတယ္။ဥပမာ
၆ ဆိုတဲ့ဂဏန္းတစ္လံုးကို ေတြ႔မိတယ္ဆိုပါေတာ့
ကြၽန္ေတာ္က အဲဒီ ၆ ရဲ႕ေနာက္ကြယ္က အရာ
ေတြကိုပါ သိခ်င္နားလည္ခ်င္တယ္။ဒီ ၆ ဟာ
၁၊၂၊၃ ဆိုတဲ့ ဂဏန္းေလးေတြကေန အား
ေကာင္းဖြံ႔ၿဖိဳးၿပီးျဖစ္လာတဲ့ ၆လား၊ဒါမွမဟုတ္ ၈၊
၉၊၁၀ ဆိုတဲ့ဂဏန္းႀကီးေတြက ယုတ္ေလ်ာ့က်
ဆင္းလာတဲ့ ၆လား၊ ဒါမွမဟုတ္ သူဘာသာအစ
ကတည္းက ၆ သန္႔သန္႔ပဲျဖစ္လာတဲ့ ၆လား။အဲ
ဒါမ်ိဳးေပါ့။pg.20)ဟုေရးျပထားသည္။ ယင္းမွာ
ဆရာတာရာမင္းေ၀က သူ၏စနစ္တက်ေတြး
ေတာပံုကို ခ်ျပျခင္းျဖစ္သည္။ေအာင္ျမင္သူအမ်ား
စုသည္ ယခုကဲ့သို႔ပင္ အရာရာကိုစနစ္တက် ေတြးေခၚတတ္ၾကသူမ်ားပင္ျဖစ္သည္။(ဆက္ရန္)
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment
ေကာ္မန္ ့ေလးေတြခ်န္ျပီးေတာ့လည္းအၾကံေပးခဲ ့ႏူိင္ပါတယ္